Підручник "Інформатика 6 клас" (за новою програмою 2017 року)

І СЕМЕСТР

1. Поняття комп’ютерної графіки.

2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.

Практичне завдання

3. Середовище та інструменти графічного редактора.

Практичне завдання

4. Операції над об’єктами та групами об’єктів

Практичне завдання

5. Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. 

6. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень

Практичне завдання

7. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах

Практичне завдання

Підсумкова ПР

Редактор презентацій та його середовище

Cтворення презентації

11. Розробка слайдової презентації. Практична робота №4.

13. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Практична робота №5

Матеріали

ІІ СЕМЕСТР

15. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

завдання 1; завдання 2

CODE.ORG

blockly-games

Типи алгоритмів

Лінійні алгоритми

18. Поняття події. Види подій. (заготовка)

19. Програмне опрацювання події 

ПРОЕКТИ

Теми проектів