Домашнє завдання

 Опрацювати посилання №12; Повт. №6-11; Правила ТБ
(на 25.02.19 р.)


БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ПРИ РОБОТІ З КОМП'ЮТЕРОМ

ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ (pdf)

Підручник "Інформатика 6 клас" (за новою програмою 2017 року)

Завантажити Scratch

Студія коду

Blockly Games

Scratch Online

Конкурс Бобер

Конкурс Олімпіс

І семестр

Тема 1.

Типи алгоритмів (для повторення)

Лінійні алгоритми (для повторення)

Алгоритми з розгалуженням (для повторення)

Алгоритми з повторенням (циклами) (для повторення)

Цикли з лічильником (для повторення)

Цикли з умовою (для повторення)

1. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта

2. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

3. Створення програмних об’єктів

Практичне завдання (реалізація лінійних алгоритмів)     (додаткове завдання)

4. Поняття події. Види подій

5. Програмне опрацювання події

Практичне завдання (реалізація алгоритмів з розгалуженням)      (додаткове завдання)

Практична робота №4   Додатково

Створення проекту "Танчик"      (Додатково, в онлайн версії)

Проект "Літак- еколог" (Додатково)

Проект "Акваріум"

Практична робота "Тести в Scratch"

ІІ семестр

Тема 2. Комп’ютерна графіка

6. Поняття комп’ютерної графіки (Додатково)

7. Растрові та векторні зображення (Практичне завдання)

8. Побудова зображення з графічних примітивів.  (Практичне завдання)

 9. Операції над об’єктами та групами об’єктів.  (Практичне завдання)

10. Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора   (Практичне завдання)

11. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень  (Практичне завдання)

12. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах   (Практичне завдання)